KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA - WROCŁAW
Dodane Poniedziałek, 15 Marca 2021, 11:50:51, ID ogłoszenia: 34532Opis ogłoszenia
APLIKUJ TU: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Konsultant-ds-Obslugi-Klienta/4836-2904-25-f1e-3756.html
KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Dla naszego klienta z branży IT poszukujemy Konsultanta ds. Obsługi Klienta. Szukasz pracy? Masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interesujesz się branżą IT? Z łatwością przychodzi Ci budowanie dobrego kontaktu z ludźmi? Zapraszamy do aplikowania.
Miejsce pracy: Wrocław
W swojej codziennej pracy będziesz:
• zajmować się telefoniczną obsługą osób zainteresowanych szkoleniami z branży IT dla B2C
• weryfikować zainteresowania szkoleniami danej osoby
• przedstawiać oferty i umawiać spotkania
• raportować efekty swojej pracy
• administrować bazą kontaktów
• postępować zgodnie z przyjętymi procesami.
Wyślij do nas swoją aplikację, jeśli:
• interesujesz się branżą IT i chcesz pomagać klientom w doborze odpowiednich szkoleń
• masz doświadczenie: w obsłudze klienta i/lub call center
• jesteś komunikatywny i łatwo nawiązujesz nowe relacje
• potrafisz dotrzymać terminów i potrafisz organizować własną pracę?
• szybko się uczysz, jesteś proaktywny w działaniu
• potrafisz pracować w zespole
• znasz pakiet MS Office
• posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności.
Co otrzymasz?
• umowę o pracę
• wynagrodzenie 2 000 brutto na 0,5 etatu
• na etapie wdrożenia praca stacjonarna w siedzibie firmy we Wrocławiu, a po wdrożeniu możliwość pracy zdalnej
• 3 dni pracujące w tygodniu w przedziale godzinowym: 13.00 - 20.00 (do ustalenia z pracodawcą)
• telefon służbowy
• laptop.
Opis ogłoszenia
APLIKUJ TU: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Konsultant-ds-Obslugi-Klienta/4836-2904-25-f1e-3756.html
KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Dla naszego klienta z branży IT poszukujemy Konsultanta ds. Obsługi Klienta. Szukasz pracy? Masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interesujesz się branżą IT? Z łatwością przychodzi Ci budowanie dobrego kontaktu z ludźmi? Zapraszamy do aplikowania.
Miejsce pracy: Wrocław
W swojej codziennej pracy będziesz:
• zajmować się telefoniczną obsługą osób zainteresowanych szkoleniami z branży IT dla B2C
• weryfikować zainteresowania szkoleniami danej osoby
• przedstawiać oferty i umawiać spotkania
• raportować efekty swojej pracy
• administrować bazą kontaktów
• postępować zgodnie z przyjętymi procesami.
Wyślij do nas swoją aplikację, jeśli:
• interesujesz się branżą IT i chcesz pomagać klientom w doborze odpowiednich szkoleń
• masz doświadczenie: w obsłudze klienta i/lub call center
• jesteś komunikatywny i łatwo nawiązujesz nowe relacje
• potrafisz dotrzymać terminów i potrafisz organizować własną pracę?
• szybko się uczysz, jesteś proaktywny w działaniu
• potrafisz pracować w zespole
• znasz pakiet MS Office
• posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności.
Co otrzymasz?
• umowę o pracę
• wynagrodzenie 2 000 brutto na 0,5 etatu
• na etapie wdrożenia praca stacjonarna w siedzibie firmy we Wrocławiu, a po wdrożeniu możliwość pracy zdalnej
• 3 dni pracujące w tygodniu w przedziale godzinowym: 13.00 - 20.00 (do ustalenia z pracodawcą)
• telefon służbowy
• laptop.