Konsultant Telefoniczny
Dodane Czwartek, 10 Września 2015, 9:45:11, ID ogłoszenia: 1177Opis ogłoszenia
Grupa Work Service świadczy kompleksowe usługi zarządzania personelem oraz doboru i rekrutacji pracowników od ponad 10 lat. Jesteśmy niekwestionowanym liderem w branży Human Resources w Polsce. Opieramy swoje działania na wieloletnim doświadczeniu i wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi pracy. Działamy na terenie całej Polski poprzez sieć 25 biur i 150 mobilnych doradców personalnych.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Zadania na stanowisku:
• pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianiu rachunków - specjalizacja płatności
• informowaniu klientów o usługach operatora
• wstępne rozpatrywanie reklamacji
• oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta
• aktywacja/dezaktywacja usług na kontach klientów
Wymagania:
• swodoba w wypowiadaniu się
• umiejętność rozumienia potrzeb klienta zarówno zewnętrznego jak i wewnętrznego
• umiejętność skutecznego prowadzenia rozmów z klientami
• efektywność w realizacji postawionych celów
• chęć do poszerzania swojej wiedzy i kwalifikacji zawodowych w trakcie pracy
• umiejętność praktycznego posługiwania się komputerem
Gwarantujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• pracę w systemie zmianowym
• pełny pakiet szkoleń, możliwości awansu i rozwoju w międzynarodowej firmie
• pracę w dynamicznym, zagranym i wspierającym się zespole
• dostęp do najnowocześniejszych technologii
• dobrą atmosferę pracy
Opis ogłoszenia
Grupa Work Service świadczy kompleksowe usługi zarządzania personelem oraz doboru i rekrutacji pracowników od ponad 10 lat. Jesteśmy niekwestionowanym liderem w branży Human Resources w Polsce. Opieramy swoje działania na wieloletnim doświadczeniu i wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi pracy. Działamy na terenie całej Polski poprzez sieć 25 biur i 150 mobilnych doradców personalnych.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Zadania na stanowisku:
• pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianiu rachunków - specjalizacja płatności
• informowaniu klientów o usługach operatora
• wstępne rozpatrywanie reklamacji
• oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta
• aktywacja/dezaktywacja usług na kontach klientów
Wymagania:
• swodoba w wypowiadaniu się
• umiejętność rozumienia potrzeb klienta zarówno zewnętrznego jak i wewnętrznego
• umiejętność skutecznego prowadzenia rozmów z klientami
• efektywność w realizacji postawionych celów
• chęć do poszerzania swojej wiedzy i kwalifikacji zawodowych w trakcie pracy
• umiejętność praktycznego posługiwania się komputerem
Gwarantujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• pracę w systemie zmianowym
• pełny pakiet szkoleń, możliwości awansu i rozwoju w międzynarodowej firmie
• pracę w dynamicznym, zagranym i wspierającym się zespole
• dostęp do najnowocześniejszych technologii
• dobrą atmosferę pracy